Te angajezi la vară ?

Perioada facultății trece, vara vine! Mai e puțin și începe distracția dar nu ai mai avea nevoie de câțiva bani în plus? Cu toții știm că e greu să fi student,  mai ales în perioada verii când avem atâta timp liber și sunt atâtea moduri de a ne distra. Banii în plus sunt mereu bine-veniți și e perfect când mergem în excursii și putem cumpăra tot ce ne dorim, dar ești dispus să muncești pentru ei?Foto credit: Simona Brumar

Dacă răspunsul este da, iată o listă cu câteva job-uri pentru vară, destinate studenților care au trecut sau nu prin această experiență deja:

  1. Barman/ ospătar

“ Am lucrat ca ospătar pe parcursul verii și a fost foarte plăcut, programul era  6 ore pe zi, de la 6-13 și aveam un salariu de 800 de lei plus bacșiș, aproximativ 50 de lei pe zi. Am reușit să îmi adun bani  pentru a-mi cumpăra diverse lucruri și  cel mai mult mi-a plăcut că aveam toata ziua libera”, ne-a spus Magda

  1. Redactor

„ Programul era destul de încărcat, pentru un student, și a trebuit să las facultatea pe planul doi, de aceea nu am stat așa de mult.Peste vară consider că aceast job este foarte ok, eu o să lucrez pe timpul vacanței și recomand asta tuturor. Salariul nu e cine știe ce, începi cu minimul pe econimie , 1.450, și va crește, în timp“, a susținut David

 3. Hostess/ promoter

„ Eu am fost promoter peste vară și a fost interesant, primeam 50 de lei pe zi pentru a împărți diverse pliante sau am patricipat la campania de provomare a unor biscuiți și primeam 6 lei pe oră, programul fiind 8 ore pe zi”, ne-a declarat Luminița

  1. Vânzător de înghețată

“ Vara trecută, pe când aveam 19 ani, m-am hotărât să mă angajez deoarece auzeam mereu că foarte mulți tineri au început să lucreze de la 16 ani și ma simțeam ciudat că eu nu am mai încercat asta. Fiind curioasă cum e să îți câștigi primii bani, am început să caut diverse job-uri pe internet și am găsit un anunț despre a fi vânzător de înghețată. Am trimis CV-ul și următorea zi am primit      job-ul, programul de lucru era de 12/14 ore pe zi și am primit un salariu de 2.500 lei “, a spus Magdalena

  1. Ajutor de programator

“ Am lucrat la o firmă de automotive. Programul era flexibil, 6 ore pe zi,eu am hotărât numărul de ore pe care trebuia să le lucrez, având de ales între 4,6 și 8 , însă fiind prima experiență în domeniul muncii am considerat că 6 ore e cel mai portivit. Salariul era  în jur de 1.200 lei plus bonuri de masă. A fost o experiență plăcută pe care aș repeta-o și am cunoscut oameni grozavi, dornici să te ajute”, ne-a povestit Augustin.

      6.Educator peste vară

“ Eu am fost educatoare în timpul verii și chiar mi-a plăcut. Am cunoscut mulți copii și mi-am petrecut tot timpul distrându-mă cu ei, am pictat, am cântat, am fost în excursii, mi-am amintit cum e să fi copil.Programul era în două schimburi, de la  8-14 sau 10-17 și salariul a fost de 1.200 lei” , susține Eliza.

  1. Asistent personal

“Am lucrat 4 ore pe zi, îngrijind  un copil cu autism și am fost plătită cu 10 lei pe oră. A fost foarte interesant și ne-am atașat foarte mult unul de celălalt. Aș mai face asta”, a spus Liuba.

  1. Broker în asigurări

“ Am avut salariul de 1.100 lei, programul fiind de 6 ore pe zi și două weekend-uri pe lună în care lucram 12 ore. Cel mai mult mi-a plăcut faptul că am fost un colectiv unit”, ne-a mărturisit Raluca.

    9.Ajutor-ospătar la cofetărie

“ Din punctul meu de vedere, a fost o experiență plăcută, am cunoscut mulți oameni noi și mi-am făcut prieteni. Programul de lucru era de 8 ore pe zi, în două schimburi, de la 8-16 sau 14-22, iar salariul era de 1.000 lei plus bacșiș”, declară Mădălina.

    10.Operator fabrică

“Eu am muncit într-o fabrică 8 ore pe zi, am primit 600 de lei și bonuri de masă.  Nu mi-a plăcut programul deoarece trebuia să mă trezesc devreme și un alt dezavantaj era că majoritatea colegilor erau mai în vârstă decât mine”, ne-a povestit Cătălina.

 

Simona Brumar

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

