Interviu cu un artist în tatuaje

Am putea spune că are sânge albastru, asta pentru că s-a născut la Palatul Brukenthal din Avrig. Îl cheamă Geanny, este tânăr, are simțul umorului, e pasionat de ceea de face, și-a servit țara în trecut iar acum este artist în tatuaje și cu toate acestea, nu are încă nici un tatuaj. Pentru talentul cu care pune tuș pe piele, după cum mărturisește, este apreciat de aproape 15,000 de persoane pe pagina de Facebook.

as

  1. Reporter: Povestește-mi când și cum ți-ai descoperit această pasiune

Geanny: Să pun tuș pe piele am început în luna martie 2003 , lucram într-o brutărie și un coleg a apărut cu un tatuaj proaspăt pe mână. L-am intrebat „Cum? Eu știu să desenez, îmi place să fac schite în creion și aș încerca și eu să tatuez”. Și de acolo a început totul, cu o improvizație clasică din pix, o coardă de chitară și un motoraș de walkman, cu care am traumatizat oamenii timp de 2 ani de zile.

2. R: Îți amintești care a fost primul tatuaj pe care l-ai făcut?

G: Sigur, mi-l aduc aminte pentru că l-am făcut celui mai bun prieten (cobai), pevremea aceea și finul meu astazi. A fost o corabie cu panza în formă de craniu. El avea mai multa încredere în mine decât aș fi avut eu. Dar am reușit.

3. R: Care a fost primul tău tatuaj pe care ți l-ai făcut?

G: Primul meu tatuaj? Nu l-am gasit momentan. Știu că e ciudat să nu am tatuaje dar #rezist.

4. R: Dacă nu ți-ai fi descoperit această înclinație pentru tatuaje, ce slujbă ți-ai fi ales?

G: Îmi este greu sa raspund la întrebarea asta. Probabil mi-aș fi continuat cariera în armată și aș fi ajuns un pensionar comunist ca „Vișinescu”.

5. R: Cum văd părinții tăi ocupația pe care o ai?

G: Ai mei oarecum se bucurau că încerc să fac ceea ce îmi place, doar că nici ei și nici eu nu am fi crezut că o să  ajung la nivelul acesta.

6. R: Părinții tăi au tatuaje? Făcute de tine?

G:  Daa! Tata are un cover up. Avea o sirenă nud pe antebraț și i-am făcut un tatuaj tribal peste, asta se întâmpla la început. Și mi-aș fi dorit să îmi fac autoportetul pe antebrațul mamei, doar că nu mai are răbdare să stea la tatuat.

7. R: Care a fost cel mai dificil tatuaj pe care l-ai făcut?

G: Sunt multe tatuaje dificile și pe zi ce trece apar noi provocări. În general, când fac portrete am ceva emotii dar le scot la capăt.

8. R: Ai refuzat vreodată să faci un tatuaj? De ce?

G:  Am refuzat și refuz să fac tatuaje pe sex, la bărbați.

9. R: Cine se tatuează mai des, femeile sau bărbații?

G: Fetele se tatuează mai des, dar pe suprafețe mici.

10. R: Din ce caterogii sociale fac parte clienții tăi?

G: Aici nu există limite.Cred că din toate meseriile am prins ceva. Din armată, din poliție, medici, directori, angajați la servicii funerare, mecanici auto, patroni de sexshop, avocați, fotbaliști, pensionari, piloți de avion, cântăreți, psihologi  etc.

11. R: Există riscuri în ceea ce privește realizarea unui tatuaj?

G:  Dacă asculți de recomandările tatuatorului și de cum să îngrijești un tatuaj proaspăt nu există absolut nici un risc. Probabil, riscul de a fi dat afară la unele joburi dacă ai tatuaje, din păcate.

12. R: Ai greșit vreodată un tatuaj? Dacă da, ai reușit să îl repari?

G: Eu consider că fiecare tatuaj are câte o mică greșeală, pe care se pare că o văd doar eu. Perfecțiunea nu există.

13. R: Consideri că tatuajele sunt o formă de artă?

G: Din punctul meu de vedere, tatuajeul este o formă de artă. În zilele noastre, tatuajul a evoluat atât de mult, încât și bătrânii și-au schimbat percepția despre cei cu tatuaje și nu-i mai consideră “niște pușcăriași.”

Cătălina Dragomir

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

