Arhiva zilnică: Noiembrie 5, 2015

8 motive pentru care ar trebui sa pleci cu o bursă de studiu în străinatate

Beneficiile unei burse de studii în străinatate sunt enorme.  Eu mă consider o norocoasă, că am participat la o mobilitate internațională în Germania.  Experiența de studiu a însemnat un câștig enorm pentru viitorul meu profesional, dar mi-a lăsat şi amintirea … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu

Dorian Boguţă către studenţii ULBS: Gândiţi-vă, căutaţi, „nu ştiu” nu există!

După ce marţi a vorbit Adrian Despot despre paşii pe care i-a făcut pe drumul celebrităţii, aseară i-a venit rândul lui Dorian Boguţă. S-a deschis în faţa studenţilor Universităţii „Lucian Blaga”, şi-a prezentat povestea de viaţă, dar şi cum a … Continuă lectura

Publicat în Uncategorized | Lasă un comentariu