Prezentare inedită în deschiderea Feeric Fashion Days

12 tinere frumoase în scaun cu rotile au dat, ieri, startul celei de-a opta ediții a Feeric Fashion Days cu un spectacol de modă emoționant, marca ,,Atipic Beauty”. Încrezătoare, cu zâmbetul pe buze și pline de curaj. Așa au defilat fetele într-o prezentare ,,altfel” decât cele cu care publicul este obișnuit în lumea modei și care a strâns ropote de aplauze din partea celor prezenți.

10405237_960725543978821_4027588377676835308_n

Sursa foto: https://www.facebook.com/feericfashion

Defilarea a adus pe scenă 12 modele de viață care însoțite de personalităţi ale modei, bloggeri şi invitaţi din străinătate au aratat că dizabilitatea nu trebuie să te împiedice să faci ceea ce îţi doreşti în viaţă și că oamenii trebuie să aibă încredere în ei. ,,Atipic Beauty este un proiect de suflet prin care eu vreau să transmit, dincolo de aparenţa unui show fashion, un mesaj social prin care mi-aş dori ca societatea să-l perceapă aşa cum trebuie, şi anume: dizabilitatea nu te împiedică să faci lucruri normale. Fetele pe care eu le prezint în Atipic Beauty sunt 12 modele de viaţă, femei frumoase, care transmit un mesaj puternic, de a încerca fiecare dintre noi să vedem nu numai aspectul fizic. Mi-aş dori foarte mult ca în România, oamenii cu dezabilităţi să fie integraţi social, să nu mai existe atât de multă discriminare. De aceea am ales şi acest concept de două modele, una în scaun şi o persoană publică. Îmi doresc ca românii să îşi deschidă mai mult inimile, societatea să ne primească aşa cum merităm”, a spus Magda Coman, fotomodelul care a gândit acest proiect.

11665417_960725707312138_4736022518915456040_n

Sursa foto: https://www.facebook.com/feericfashion

Atipic Beauty – ,,un proiect care călătorește”

Venite din diferite zone ale țării, fetele au demonstrat încă o dată că nu există piedici de netrecut și că nimic nu te poate opri să fii un om normal care își urmeaza visul. ,,Am ajuns în această stare dintr-un accident cu scuterul. De atunci viaţa mea s-a schimbat într-un anumit fel şi în bine. Nu am aproape nicio piedică, fac aproape tot ce făceam înainte, merg în club, îmi continui studiile. Este prima dată când particip la o prezentare de modă. Sunt fericită că fac ceva nou, nu am avut emoţii aşa mari”, ne-a spus una dintre fetele care au prezentat.

FFD a crescut de la an la an, și astfel, a devenit, astăzi, cel mai important festival de modă din Europa de Est și cel mai așteptat show de lifestyle din viața sibienilor. Ca de fiecare dată, organizatorii au adus invitați de marcă de pe tot globul pământesc și prezentări în premieră. ,,Proiectul Atipic Beauty este un eveniment extraordinar de emoţionant, în primul rând, care transmite un mesaj. Eu vreau să vă spun doar atât: în această ediţie avem câteva puncte atipice pentru un festival de modă”, a conchis Mitichi, președintele FFD.

Prezentările continuă… Astăzi, în cea de-a doua zi, proiectul de talie internațională aduce o nouă premieră, o prezentare în Aeroportul Sibiu unde pasarela va fi chiar un avion parcat pe pistă. Evenimentul va avea loc la ora 11, unde rând pe rând, modelele vor coborî din avion, pe scara mobilă.

Elena Andrei

Alexandra Drăguț

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

