Ciprian Silaşi: ,,Model poţi fi în orice domeniu. Dacă reuşeşti în ceva şi ai succes, eşti un model”

Unul dintre cei mai frumoşi interpreţi de muzică populară, sibianul Ciprian Silaşi, are o poveste interesantă de viaţă. La 32 de ani, chiar dacă a cunoscut gustul succesului, nu vrea să se oprească aici, îşi doreşte mai mult. Vorbeşte cu plăcere despre viaţa de model, cea de cântăreţ, dar şi despre planurile de viitor.

1607081_706077406090768_1242241120_n

Sursa foto: https://www.facebook.com/CiprianSilasi?fref=ts

Ciprian Silaşi: ,,Toată lumea îmi spunea să fac modă”

Tânăr şi ambiţios, şi-a început viaţa de model de la 19 ani, a defilat pe marile podiumuri ale lumii, a fost selectat pentru pictoriale, coperte de reviste şi a avut ocazia să prezinte pentru designeri cunoscuţi în toatã lumea.

Rep: Îţi propunem să întoarcem timpul pentru o clipă în Gusu, satul copilăriei tale. Descrie-ne acea perioadă.

Îmi aduc aminte cu drag de copilărie. Când mergeam acasă eram mai tot timpul cu tata şi, pe lângă asta, o ajutam şi pe mama în bucătărie. Tatăl meu era îndrăgostit de păsări şi aveam porumbei de care îmi era tare drag. Eram un copil foarte ascultător şi foarte cuminte, la fel cum este şi fiul meu Mladin. Ceea ce zicea mama era sfânt, ceea ce spuneau ei nu mă deranja, dar după o anumită vârstă am început să vreau intimitate, să fiu mai rebel, şi am început să fiu, ,,haiduc”.

Rep: Care au fost primii paşi în modă?

Toată lumea îmi spunea să fac modă. La un moment dat am plecat din ţară să îmi găsesc de lucru, iar într-un restaurant un designer mi-a propus, în timp ce îl serveam, să fac poze pentru el, să fac prezentări. În felul acesta a început ,,nebunia”. La întoarcerea în ţară am început să iau legătura cu agenţiile din Bucureşti şi să încep o colaborare. Aşa a început totul, mai mult dintr-o joacă.

Rep: În prezent mai ai proiecte ce ţin de lumea modei?

Cererea nu mai este aşa de mare. Colaborez cu bunul meu prieten Mitichi pentru organizarea festivalului de modă Feeric Fashion Days şi îl susţin cât de mult pot şi cum pot.

1913486_716144315084077_1472890014_o

Sursa foto: https://www.facebook.com/CiprianSilasi?fref=ts

Ciprian Silaşi: ,,Muncind devii mai bun”

Viaţa l-a întors spre prima sa pasiune, muzica, iar după ce tatăl său nu a mai fost, Ciprian a ales calea cântecului. A început să urmeze lecţii de canto şi să se dedice muzicii în totalitate. A participat la mai multe concursuri şi a cântat în faţa oamenilor în cadrul mai multor evenimente şi festivaluri.

Rep: Ce te-a făcut să zici ,,gata, vreau să urmez lecţii de canto şi să mă dedic muzicii”?

Într-o anumită perioadă mergea treaba cu modelling-ul, în alta nu. Am început să urmez ore de canto să mă recreez, să ies din monotonie şi să îmi animez timpul, apoi am conştientizat, în urma sfaturilor date de  profesoara mea, că am potenţial şi am încercat să mă îndrept într-o direcţie corectă şi rentabilă pentru mine ca persoană.

 Rep: Ce înseamnă pentru tine muzica populară?

Mult, nu pot să spun că înseamnă totul, dar mă îndrept spre acea direcţie, de a însemna TOTUL. Poţi să trăieşti din muzică şi să fii muzică.

Rep: Care au fost obstacolele cu care te-ai confruntat de când ai început să cânţi?

Obstacole găseşti la fiecare pas, totul depinde de tine şi de caracterul tău, cât de puternic eşti. Poţi să te încurajezi şi să te susţii. Un obstacol poate să fie un impuls pentru a continua şi a reuşi mult mai mult şi mai bine.

10835280_862416463790194_8075302267168886386_o

Sursa foto: https://www.facebook.com/CiprianSilasi?fref=ts

Rep: Cum e atunci când eşti pe scenă în faţa publicului?

La început eram foarte emoţionat, stresat şi nu prea conştientizam. Acum, după experienţa acumulată, este doar o plăcere, este frumos, dar mai există încă o fărâmă de emoţie.

Rep: Ai cântat şi alt gen de muzică?

Am început prin canto clasic, dar după doi ani am mers spre muzica populară pentru că îmi era mai drag, mă caracteriza, fiind şi crescut la ţară, m-am regăsit mai mult în această latură.

Rep: Cum arată viaţa ta în afara scenei?

La fel. Timp de patru zile pe săptămână mă ocup de muzică şi în celelalte trei mă pregătesc pentru acele zile. Încerc să fie un stil de viaţă, de aceea se zice de cele mai multe ori să faci ce îţi place pentru că atunci o faci cu mult drag şi în momentul în care munceşti, nu ţi se pare că munceşti. Muncind devii mai bun.

Rep: În ce măsură crezi că sunt tinerii, astăzi, interesaţi de folclor?

Am observat că, odată cu reţelele de socializare, foarte multă lume apreciază folclorul şi muzica de calitate, chiar dacă este un domeniu pe care nu prea îl accesează zilnic. Sunt momente în care tineretului îi place şi ascultă muzica populară românească.

1622460_719531664745342_1221824907_o

Sursa foto: https://www.facebook.com/CiprianSilasi?fref=ts

Până în prezent, interpretul are şase melodii create, toate inspirate din viaţa sa, şi alte trei la care încă lucreză. Pe viitor îşi doreşte să persevereze în folclor şi să scoată un album pe care să îl dăruiască celor ce îi iubesc cântecul.

Elena Andrei

Alexandra Drăguţ

Acest articol a fost publicat în Interviuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

